Railway Citayam-Nambo16
Baris Railway Citayam-Nambo iku sepur ngubungaké Station Citayam karo stasiun Nambo. Path iki minangka pisanan trek kanggo auto layang ideran miwiti saka Parung Panjang Station menyang Cikarang Station. Nanging, amarga krisis ékonomi abot ing taun 1998, rencana iki dibatalaké. Tau sembarang plans kanggo sepur batu bara pass Cigading-Bekasi, nanging dibatalaké. Kanggo njogo asèt, PT Kereta Api Persero operate Sepur saka stasiun sepur Tanah Abang menyang stasiun Nambo. Nanging uga ora bertahan suwé amarga Sepur wis usur. Pathway iki saiki lagi prosès reactivated lan bakal nyandhang KRL lan resmi sijiné menyang operasi miwiti ing 1 April 2015. Tanggal Sepur papan anggegana trek transportasi semèn saka Nambo kanggo warna-warna panggonan ing Jawa lan KRL Commuter Line departemèn Nambo - Duri. Saiki baris iki wis diinstal ahead saka sinyal listrik diuripaké manèh ing trek. Sepur iki sapisan dilakokno déning Tjitajam-Tjiandjoer Stoomtram Maatschappij (TTSM), Nederlands-Indische Spoorweg Maatschappij (NIS) lan Pasanggrahan Valleien Stoomtram Maatschappij (PVSM).
Disambungake Line[besut | besut sumber]
- Railway Manggarai-Padalarang
- Railway Cottage Rajeg-Cipinang
- Jalur kereta api Nambo-Jabung
- Jalur kereta api Nambo-Jonggol
- Railway Cibubur-Nambo
- Railway Ciracas-Nambo
Mandap toko[besut | besut sumber]
Station[besut | besut sumber]
- Station Citayam (stasiun dhisikan)
- mandeg Ciliwung
- Station Cottage Rajeg (aktif)
- Station Cibinong
- mandeg Ciriung
- mandeg Gang Paul
- Station Gunung Putri (aktif)
- mandeg Karanggan
- mandeg Puspanagara
- Station Nambo (stasiun pungkasan)
Artikel iki minangka artikel rintisan. Kowé bisa ngéwangi Wikipédia ngembangaké. |